I don’t mind your odd behavior 
我不介意你奇怪的行為


It’s the very thing I love 
那是我最喜歡的東西


If you were an ice cream flavor 
如果你是冰淇淋的風味


You would be my favorite one 
你將是我最喜歡的


My imagination sees you 
我用我的想像力看到了你


Like a painting by Van Gogh
就像梵谷的畫一樣


Starry nights and bright sunflowers 
繁星閃耀的夜空和燦爛繽紛的向日葵


Follow you where you may go 
不管你走到哪都跟著你





Oh, I’ve loved you from the start 
喔,我從一開始就愛上了你


In every single way 
用盡所有方式


And more each passing day 
日子一天一天的過,愛意越來越濃 


You are brighter than the stars 
你比星星還要燦爛


Believe me when I say 
相信我所說的


It’s not about your scars 
跟你的傷口沒關係


It’s all about your heart 
只在乎你的心





You’re a butterfly held captive 
你是被俘虜的蝴蝶


Small and safe in your cocoon 
小心的你安全的待在繭中


Go on you can take your time 
加油,慢慢來


Time is said to heal all wounds 
據說時間可以彌補所有傷口





Oh, I’ve loved you from the start 
喔,我從一開始就愛上了你


In every single way 
用盡所有的方式


And more each passing day 
日子一天一天的過,愛意越來越濃 


You are brighter than the stars 
你比星星還燦爛


Believe me when I say 
相信我所說的


It’s not about your scars 
和你的傷口沒關係


It’s all about your heart 
只在乎你的心





Like a lock without a key 
就像沒有鑰匙


Like a mystery without a clue 
就像一個沒有線索的謎


There is no me if I cannot have you 
如果沒有你,就沒有我





Oh, I’ve loved you from the start
喔,我從一開始就愛上了你


In every single way 
用盡所有的方式


And more each passing day 
日子一天一天的過,愛意越來越濃


You are brighter than the stars 
你比星星還燦爛


Believe me when I say 
相信我所說的


It’s not about your scars 
與你的傷口無關


It’s all about your heart 
只在乎你的心



歌詞轉自知識+

arrow
arrow
    全站熱搜

    噗** 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()